10.7.08

Sorry...

I'm sitting here. My soul feels black.
The music pours. I'm thinking. I'm thinking about all the people I've hurt. And about those I keep hurting. Just by not closing my mouth. About my dad, whom I hurt the most just because I did what I had to do. About my mum, who has enough problems without me telling her that she doesn't understand me or whatever. About my friends, who I left here without any shame.
I'd like to say I'm sorry. I'm sorry for all that, I'm sorry that I can't think before I say something. I'm sorry that I hurt you all. I'm sorry that I love you, 'cause that means I'm gonna say something stupid sooner or later. I'm sorry that I lie to you sometimes. There's no excuse for that. Still, I'm sorry. I think I do it 'cause I believe this is a way not to hurt you... And I'm sorry. I'm sorry I'm sometimes a bitch to all of you. I don't ask you to forgive me. But I hope...

7 коментара:

Galia's essence каза...

Mnogo ti se e podobril angliiskia! (gush) Niama nujda da se samosyjeliavash, shtoto si super devoiche i nie vsichki te obichame. :) Ti si nashtomomiche! Mama

Galia's essence каза...

I az te naraniavam poniakoga zashtoto sym kakvato sym. I az syshto syjeliavam, no sigurno pak shte se sluchva, shtoto ne mi se otdava da se promenia. A i az stradam sigurno poveche ot tova, shtoto niama kyde da izbiagam ot sebe si. Pak MAMA

angya каза...

Мм, и на мен ми се струва че всички продължаваме да се нараняваме един друг и сигурно в това е смисълът, знам ли. Струва ми се, че ако това го няма, няма и истинска връзка между хората, защото ако се познаваме само в добро, то значи просто не се познаваме... А аз имах нужда да се извиня, защото почувствах, че отидох прекалено далеч с нещо, което не е вярно. Пък и ми се струва, че наранявам и други хора, които обаче не го показват... Понякога трябва и да се извиняваме.

Анонимен каза...

дааа а сега кой се извинява? нали ми казваше да не се извинявам чак толкова... а сега какво??? десет реда само думичката "извинивай" don't worry u haven't hurt me cuz I know you did what you wanted :) and I think it was for the better I mean there is a big addition to your personality after you lived in Belgium what I see now is a strong smart kid who stands her ground ^^

angya каза...

thanks, kid! aaand... well, sometimes one simply needs to say these things... and YOU sould stop saying it all the time! i'm kidding, you're the best (hug) and... do i really seem strong? :O XD

Анонимен каза...

Аз пък няма да говоря на майчиния си език :D Едва ли се извиняваш точно на мен, ама пък... извинена си, де да знам xD Само искам да ти кажа, че няма нужда да съжаляваш за каквото и да е. Важното е ти да си чиста пред себе си и съвестта си, другите да го разбират кой как може ;)
Мон

angya каза...

i az taka mislq. vyprosyt v slu4aq be6e 4e ponqkoga naranqvam horata bez da iskam i, koeto e po-lo6o, bez da go osyznavam. zaradi takiva ne6ta mi se priiska da go npi6a tova. to4no za da sym 4ista pred sebe si. ina4e nikoga ne syjalqvam za ni6to, koeto sym napravila syznatelno.